Tisdag 27/10

Säger bara, lycko alla som har lov just nu.. Jag är helt skut, och jag känner mig hängig precis hela tiden. Går förhoppningsvis över framåt veckan. Snart är det halloween, och då MÅSTE man helt klart klä ut sig och gå ut och göra staden osäker. Det är definitivt ett måste i år. Igår betalade vi kryssninen också, fifty fifty 16/12 med Helena, Josefin & Julia bor i en hytt, + några fler.

Nyss har jag och mamma vart i Solna Centrum och shoppat lite, vi hade bara 40 min på oss så det vart en jäkla rush..In ut bara! Det är min sista dag på jobbet för denna gång, ska bli så skönt att vara ledig och verkligen kunna sova ut på morgonen. Nästa månad blir det cashflow, och vad tycker vi om det? JAAAA!!

Ikväll ska jag bara ta det lungt tror jag, får se lite vad som händer! Nu ska jag återgå till jobbet.. plikten kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0