Matildas helg

Usch idag har jag vart sliten, drack inte speciellt mycket men det vart väldigt sent. Vi var som sagt på Pilot, träffade på endel gamla vänner, så det var trevligt. Vi gick därifrån rutn 01:45 och tog därefter tuben till donken i slussen för att ta en hamburgare. Efter det tog vi tåget hem, men det var ju inte meningen att jag skulle hem, men det kom jag på när jag var i Telefonplan, så det vart bara att åka tillbaka till Mariatorget där jag fick vänta på bussen i över 30 min. BLÄÄ... Hade bestämt med Oskar under kvällen att jag skulle komma förbi honom, men med mitt guldfiskminne... ehm? ja, vad kan man förvänta sig.

Idg var jag inne i stan en snabbis, bytte först mina skor till storlek 37, dom andra var som sagt för små. Och så bytte jag mina "glansiga leggins" till en storlek mindre, så det vart mycket byten idag.. Gud vad jag har shoppat på sistone, har fyllt hela byrån som pappa köpte för mindre en 1 månad sen. Men jag vill inte sluta?.. Men nu när jag inte har nåt jobb längre så kanske det är bäst att hålla lite i pengarna. Håller på och söker jobb och hoppas för fullt på att jag får nåt, hade världens tur förut, synd bara att jag inte tog chanserna jag fick. Gick inte ens på intervjuerna.. men det var ju pga att jag redan hade samtrans, och inte visste jag att det skulle vara så tråkigt? dags för nytt och fräscht.

Nu sitter jag här med mamma och Sebastian och ska kolla på ensam mamma söker, ett av det sämsta programen någonsin.. Men mamma tycker tydligen om det. Lite gott och blandat också, mjau.. :)


Helena, Marcus,Natalie,jag och dennis


Helena,Natalie och jag


Helena,jag och Natalie


Helena, jag och lucas


Kommentarer
Postat av: NATALIE

Jag undrar fan det också:O Det blir till att baka bullar idag, eller hur matilda+?!?! :D

2009-10-05 @ 12:08:09
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0