FRÄÄÄJDAG

Försökte plugga idag, men det gick helt enkelt inte.. Satt i 10 min sen tröttnade jag och ringde Linn istället. Jag åkte därefter in till stan och mötte henne och Martin inne vid Zinkens Mcdonalds där vi satt i typ 1½ timma. Efter det åkte vi hem till Linn en snabbis och sen hem till mig för att kolla på idol och snacka lite mer skit. Vi har iaf haft supertrevligt ikväll. Hade vart ensam hemma hela kvällen annars, hade inte planerat att göra något idag så :).

Menmen, imorgon kväll blir det utgång med några stycken, vi skulle ha tjejmiddag innan men det vart tydligen inte av? inget ovanligtXD.. menmen, vi får se vad kvällen imorgon har att erbjuda. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0