En glad matilda (i ett nötskal)...

Idag vart det som jag sa tidigare en sväng in till skolan, har pratat med min utbildningssamordnare och kommit fram till att vi ska börja söka ny praktik på nåt lite större hotell, som Grand hotell ungefär. Han ska börja leta imorgon och under tiden får jag ta itu med litteraturhistorian som ska lämnas in i nästa vecka. Högg också min engelskalärare, ska böja med Engelska B nu, är ju bara inne 1 vecka i månaden så det har gått rätt långsamt att få allt klart.. så nu måste jag lägga på en rem, vill hinna med Engelska C också, vet att jag kan klara det. Kul att ha ett ämne som man känner sig extra bra på och som även är kul att lära.

Efter det åkte jag in en snabbis till stan, kollade runt lite på skor, hittade ett par som var supersöta med en rosett på (såklart) men dom kostade 1000 spänn, och det var det kanske inte värt när man har hela garderoben full med skor, och därmed 2 par som fortfarande ligger i kartongen.. undrar hur jag tänker ibland. Vart iaf 2 bh:ar med matchande trosor och raklödder. Känns som att man har allt man behöver nu, för ett tag framöver iaf.

Jag mamma och Sebastian åkte även till Skärholmen där vi kikade runt lite. Och jag gick och köpte mig efterlängtade Iphone. Nu i efterhand kan man ju ta sig en lång funderare om det verkligen var värt det.. och vi säger såhär.. DET VAR VÄRT DET! :) Den ska låsas upp och sen blir det förmodligen tillbaka till comviq igen, men som tur är så är det varken dyrt för kompisarna att sms eller för mig.. sen när det kommer till att ringa är det en annan femma haha. Menmen, ni får stå ut! Våga dissa mig :)

Nu ska jag nog sätta igång en film och sen krypa ner i sängen. Imorgon har vi planer. PUSSSSPUSSS


Gud vad jag dog när jag såg det här lilla livet, den som inte tycker den är söt är sjuka i huvudet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0