har vi fått kor eller?

Hela telefonplan luktar kobajs.. har vi fått kor?:) Haha, kom precis hem från skolan. Hade glömt ställa klockan igårkväll, alltid är det nåt. Så jag vaknade av ett sms typ 09:10, och då hade man ju började för 10 min sen. Så det blev att göra sig iordning och åka till skolan för att betala handpenningen till studentskivan eftersom att jag missade lektionerna. Fick även veta att det kommer lärare och besöker mig på jobbet antingen ons el tors, så nu kommer jag få en planering så jag kommer nån vart. Utbildningen drar alltså igång på riktigt nu.

Efter skolan åkte jag in till stan och köpte strumpor och smink, BEHÖVDES! :)

Ska iväg och träffa Mr.O nu, så vi hörs senare. Ikväll blir det en slappkväll hemma med mamma. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0