I could'nt believe my eyes.. i'm really confused right now..

Idag sjukanmälde jag mig från jobbet. Har vart krasslig i stort sett hela veckan och nu har febern också kommit och knackat på. Nu är det bättre, men när jag vaknade imorse var det inte roligt att vara jag. Mamma blev typ sur? men orka bry sig, hon dömer en hela tiden iaf.

Vaknade precis så jag tänkte snart gå ut på en promenad, jag måste börja träna alltså. Har pratat om det såå länge nu men det som allt annat har bara runnit ut i sanden. Men nu har jag och Linn bestämt oss för att köpa gymkort nästa månad. Fick inte så mycket lön den här månaden eftersom att jag bara har jobbat 2 st 9timmars dagar. Men nästa månad blir det cashflow haha!

Bakade btw igår, ni skulle bara veta hur goda dom blev, riktigt kaloribomb. Haha men dom är ssååå värda att ätas. chokladmuffins med krossad marabouchoklad inuti, glasyr ovanpå sen strössel eller cocos överst! :) Mjau,..

MUMS! :)

Ska återgå till tv:n nu, mamma lär väl dyka upp vid 6 och hämta, om jag nu har lust att förflytta mig idag. Pappa är iväg och jobbar på nån ö igen och kommer inte hem på ett par dagar. Helt perfekt! :)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0