I wanna fall asleep next to you..

Idag har dagen vart rätt beige faktiskt, har inte gjort sådär jätte mycket. Har mest legat och degat i sängen. Men jag och pappa åkte iväg till Skärholmen för att gå till Telia. Fick panik eller nåt pga att jag tecknade det där abonnemanget hos just telia. Ångrar det grovt, hade lika gärna kunnat köpa den där luren kontant. Men jag antar att man lär sig utav sina misstag, både mamma och pappa har lovat att hjälpa till om det skulle behövas. Hoppas på att hitta ett jobb nu så snart som möjligt. Söker som en tok, men det är lite svårt nu när man inte riktigt vet hur framtiden ser ut, så det är lite knepigt med arbetstillfällen.

Satt och pluggade lite idag också, fick eld i baken.. Vart dock inte klar, men ska göra klart det imorgon då Chrstina kommer över. Börjar man jobba tillsammans bör man nog avsluta tillsammans också antar jag. Mindre arbete till mig! :)

Har även gjort om bloggen såhär på kvällskvisten, eftersom att jag inte är världsbäst på design så gjorde jag enklast möjliga. Men jag tycker att det vart rätt okej iaf. Nu ska jag faktiskt gå och sova, såg att klockan var rätt så mycket!









Ashlee Simpson - Pieces of me


Kommentarer
Postat av: NATALIE

Vill du ha hjälp med lite design så kan jag hjälpa dig älskling! :) om du ber snällt (A)

2009-10-15 @ 11:06:33
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0