Jag är såld, du är bara bäst..

Sitter här och finular lite med photoshop, har äntligen lyckats ladda ner det till datorn. Ska pilla lite och hoppas jag lär mig, like that's ever gonna happend..Vi får se! Var sjukt trött på jobbet idag också, och nu har jag fått fler arbetstider och kommer jobba veckan ut + nästa vad jag vet just nu. Sen kommer det bli lördagar. Så jag har haft en rötare som fått komma tillbaka efter allt. Bra betalt och nu trivs jag riktigt bra, härliga människor.

Imorgon har jag tid på vårdcentralen kl 10, Linn har lovat att följa med. Hatar att gå till läkaren själv, dom är läskiga. Efter det ska jag iväg till jobbet igen. Så imorgon blir det både sovmorgon och kortare dag. Blir bara 6 arbetstimmar imorgon!

På fredag ska vi iväg på maskerad, haha. Skitkul ju. Det blir jag, Natalie & Linn som går dit, och utklädda ska vi vara, ohh yeah! Me like! Möjligtvis en liten utgång efter det, vi får se på vilket humör vi är på då!
Ska återgå till mitt nu.

Blir helt perfekt, PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0