Kör vi nu eller?

Nu sitter man på jobbet, vi är bara tre stycken idag. Så det är jag, Lovisa & Tayfun. Sjukt lungt idag så vi sitter här och lyssnar på musik. Slutar kl 15.00 så det är inte så värst lång tid kvar nu! Det var riktigt trögt att komma upp imorse, men det gick och jag kom iväg. Fick skjuts av pappa så jag slapp den kommunalt hela den långa vägen hit. 

Mamma&pappa ska in och boka våran kryssning snart, jag hoppas verkligen att det finns platser, står nämligen att det är så gott som slutsålt. Menmen, dom dyraste hytterna kvar. Får bli det helt enkelt. Vill HA mat nu, men det blir ingen lunchrast för mig. bläää... VVVarm choklad nu alltså..




PUSS PÅ ER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0