SÅ LESS

Vårdcentralen med Linn nu på morgonen, kom precis till jobbet. Vart massa knas så allt blev försenat och jag fick gå tillbaka för att göra testet. Men nu är jag här!

Ska vara här tills 17.30 nu, och jag känner mig på ett jävla humör pga olika anledningar. Nu är nog veckan planerad, blir förmodligen jobb imorgon får se, är sjuk så det känns som om jag behöver en dag ledigt för det har vart ett högt temop dom här dagarna. På fredag blir det utgång med Linn och Helena, vi går nog till The Bridge. Och så blir det även utgång på lördag med Nathalie och Lina + några fler kanske, vi får samla ihop ett gäng. Som på den gamla goa tiden! ;D Var länge sen nathalie var med nu, vi brukade vara ute tsm varje helg, haha!

Nej nu måste jag arbeta, har fått fler uppgifter nu, och nu är hela teamet på möte så jag är den enda som svarar på den här linjen. CIAO..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0