ÅÅÅÅH

Drygt 15 timmar kvar nu tills vi sitter på planet, nu är det riktigt nära. Var iaf iväg och klippte mig hos jossan idag, vart riktigt nöjd, tack gullunge! :). Sen vart det raka vägen in till stan för att inhandla det sista inför resan. Vart lite underkläder som jag fastnade för inne på H&M, en body lotion med oliv eller nåt, aceton och bomullstussar. Några jeansshorts hittade jag dessvärre inte, så det får jag la klara mig utan!

Mamma kommer och hämtar mig runt halv 4 så ska vi ut och övningsköra idag igen, gjorde det även igår. Börjar gå riktigt bra nu tycker jag. Efter det är det bara att rusa hem och packa väskan, duscha.. äta thaimat och sen bege sig mot Paulina. Kommer så inte bli mycket sömn inatt.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

varsågoood :)

hoppas ni får det skiiit bra där nere :D

PUSS <3

2009-09-08 @ 22:31:24
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0