Det är skönt att vara tillbaka!

Hemkommen från jobbet nudå! fyfan vilken röra det var, så MYCKET människor. Helt proppfullt. Dom har ju stängd uteservieringen nu så dom "firade" det och bjöd på gratis drinkar och dylikt, så det var vad den tidiga kvällen bestod av att göra, blanda drinkar alltså. En dag avklarade iaf, two more to go.

Lite roligt att det så så mycket olika typer av människor på det där stället, vissa tar det piano och bara rullar fram, ställer sig och dansar helt random, medans vissa andra bönor är uppe i högvarv. Och tjejerna är lika bitchiga och snarstuckna som vanligt, så dom är densamma allihopa. Inget ovanligt när det kommer till tjejer.

Köpte iaf med mig en kexchoklad& en cola så nu ska jag lägga mig och kolla lite på cartoon network, sen blir det nog dags för sängen. Ska möta Emelie imorgon och ge henne mina serveringsbyxor som hon behöver låna.

SO LONG.. flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0