Sista natten innan helg! :)

Är helt jävla död idag, slut i hela kroppen.. Får se om jag orkar pallra mig iväg idag.. äsch jag måste! ;/ det har äntligen kommit lite nytt folk, och någon som vill ta lite anvar för mig och så att jag får min utbildning. Så jag kanske får börja på riktigt idag, skulle ha blivit igår, men det var event för jeansmärket "Lee" så det var full rulle och jag behövdes som "barnisse". Snart är det tillbaka dit igen, ska försöka gå lite tidigare idag, har sovit typ 5 timmar idag så jag är väldigt trött. Ska även träffa Linn under min "middagsrast" eftersom att hon jobbar på donken Hornsgatan, och det är väldigt nära cafét.

Imorgon blir det stan, ska köpa nya skor. Dom som jag beställde var alldeles för stora så dom åkte tillbaka på en gång. Skor och jag, hm.. jag vill bara ha fler och fler hela tiden! :) Lätt att spendera pengarna på. OCH IDAG KOM LÖNEN, shoppa shoppa shoppa! :) Me like!

Ska iallafall börja göra mig iordning nu, pappa kör in mig till 8.. Utgång imorgon, ut och roa sig istället för att jobba på kvällarna. BLÄÄÄ för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0