"farfar.. ;O dom är pruttbruna"

Alla tjejer möttes utanför Åhléns igårkväll, det var jag, Säde, Ellan, Nathalie, Natalie, Stephanie och Jessica. Sen gick vi vidare till Sergelgatan och in på Pilot. Kan inte påstå att stället var superoligt, det var rätt tunt med folk och musiken var KASS.. Men jag hade kul ändå, kände helelr inte för att dricka när det väl kom till kritan så det vart en så gott som nykter kväll. Vilket var skönt.. När jag tänker efter så ser jag inte ens poängen emd att dricka?..

Aja kvällen slutade som vanligt på donken Kungsgatan och så vart det en taxi hem. Kom hem runt 4 så det vart rätt sent, men man är ju iaf pigg idag. Skulle ha övningskört, men vi sköt upp det tills imorgon. Imorgon är det även tillbaks till skolan, så den här veckan blir en riktig slappvecka. Går 9-11 eller tillochmed halv 11.

Nu ska jag se klart One Tree Hill, sen är det Priviliged och en påse godis.

HEJHEJ...

Jessica, helena, Ellan, Nathalie och Säde

Moi

Ellan, Jessica och Säde

helena & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0