Du och jag.. tillsammans!

Precis hemkommen från skolan, var riktigt onödigt att gå dit med tanke på att jag kom 30 min försent, så det kändes rätt beiget att åka hela vägen. Ska snart gå och lägga mig, sov så dåligt inatt pga av mardrömmar eller nåt. Vaknade av att jag skrek som en galning, var riktigt läskigt.

Äntligen fredag, har längtat hela veckan. Tror bestämt att det blir en lung helg, måste ta det lite lugnare känner jag. Är ute och ränner hela helgerna, och när måndagen kommer igen så är man bara utsliten och inte alls utvilad. Nåt som jag definitivt måste ändra på.

Ska gå och käka lite nu och köpa min kjol som jag såg på nätet. PUSSPUSS

 


älskar den här låten!


Köpt på Gina Tricots hemsida, riktigt snygg tyckte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0