för jag känner såhär, jo jag är kär"..

Födelsedagen vart riktigt lyckad, jag och pappa åkte över till mor min runt halv 7 snåret. Där vart varmkorv och sen prinsesstårta, MUMS. Fick lite presenter, mest massa pengar, men har inte önskat mig ngt så det var väntat. Fick även en dildo utav min kära bror, jag vet inte ifall han är ute efter att testa gränser. När jag såg var det var slog jag in den igen och bad om något annat. En svart vibrerande sak, sånt behövs verkligen inte XD äkta vara wtf hahahah.

Imorgon är det tillbaka till skolan, sista skoldagen innan vi far bort från kylan och välkomnar värmen. Men nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon, nu är jag hos mamma så det är en bit längre att åka. Har btw flyttat in den såkallade "srubben" Ingen dörr eller nåntng, jag vill flytta härifrån. Morfar har nån lägenhet på gång vid Odenplan, så vem vet.. vi kanske flyttar dit, mamma är iaf på! OH YEAH.

På tisdag ska jag på arbetsintervju på make up store, skulle kunna bli sjukt kul och bli utbildad med egen handledare. Smink och sånt där flickflickigt tycker vi om!



haha, tänka sig(?).. kanske så köpte han den till sig själv?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0