GAAALET.

Idag har det var en sån där seg dag som man bara hade velat att den skulle ta slut innan den ens börjat. Vaknade av att Natalie ringde vid 1 idag. Så jag gick upp och satte mig framför tv:n med mamma. Sen bar det av ut, vi åkte en sväng och tog en glass inne vid vallhallavägen och därefter åkte vi till willys. Vi tog också en sväng till ICA MAXI nånstans, nåt nyöppnat med 75 våningar oh precis allt man kunde tänka sig kunde man hitta där. Iallafall så åkte vi hem och gjorde tacos efter det.

Nu har jag nyss sett privileged och nu är det ensam mamma söker. Sitter med en filt och en godispåse, och nu längtar jag bara tills man kan gå och sova.

Gårdagen var väl helt okej, vi gick till Malibu och mötte upp alla brudarna där inne. Stället var i princip helt folktomt, så dit tänker jag inte gå på ett tag, stället är nyöppnat så det kanske är anledning till bristen på partyglada ungdomar. Det kanske kommer. Arkan kom dit så jag och helena gick därifrån med hoom, och så åkte vi förbi Blue moon bar och tänkte gå in, men klockan varredan halv 3 så dom släppte av mig hemma istället. Var väl hemma runt halv 4, och så mycket dricka som folk bjöd på igår var det inte så konstigt att man viglade helt galet in igenom dörren. Menmen, nu räcker det med alkohol för de här gången, imorgon är det tillbaka till jobbet, 08:30-17.30 både måndag&tisdag sen är det cafét ons-lör.

Nu ska jag se klart på mammorna och sen hoppa in i duschen, är tydligen någon svensk serie klockan 9 också, blir lagom innan sängen kallar.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0