I don't believe that it's even worth it..

Igår var jag inne i stan och Fikade med Linn fram tills halv 2 på natten då vi tog tåget hem. Var väl hemma vid halv 3 nångång och då la jag mig och kollade på Cartoon network. HELT UNDERBART! ;D

idag åkte jag iaf in till stan och mötte Josefin&helena runt halv 2, jag köpte ett par skor på scorett och josefin köpte en present till kent. Det slutade med en fika på nåt Café på Drottninggatan. Nu är jag hemma, har testat skorna om och om igen.. Och jag ÄLSKAR dom :)

Ikväll blir det utgång, ska gå med nathalie, linder och jessica? till Pilot, vi ska mötas vid åhléns runt 21:45. Så det blir najs, känner verkligen för utgång ikväll.. vart en förjävlig vecka. Dags att ta det lite piano, tillbaka till skolan nästa vecka, och då är det prov och skit. Vem pallar...

FICK ÄVEN VETA IDAG ATT... vi ska ha studentskiva och allt sånt där. Trodde verkligen inte det.. det blir t.o.m flak och slutskiva! haha, och skivan blir på viktoria! :)

PUSSPUSS


Scorett
, 750:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0