lönar det sig?

SUUUCKK.. När jag vaknade imorse var jag på världens bästa humör och jag var för första gången på jag vet inte hur länge PIGG.. men nu, snart 2 timmar senare. 1 timme i en sablans tunnelbanan så hänger ögonen på halvstång igen. pigg förblir man inte, det kommer väl tillbaka lagom till lunch. Den här dagen kommer iaf gå sjukt långsam, och jag kommer vara död efter den här veckan. Nu blir det en hel vecka att jobba, bara ledig söndag. Och sen nästa vecka är det skolvecka och iochmed det är det tillbaka till skolan.

Idag slutar jag iaf 17:30, när dagen är slut. Måste ringa pappa och be om skjuts annars kommer jag aldrig komma hem. det är "hembyte" idag också, brevet ska byta ort. Brevet är alltså jag, bara att packa ihop sina prylar och förflytta sig. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Nu ska jag nörda runt på internet och vänta på att det kommer in några samtal, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0