Matilda i ett nötskal

Mina kortar dagar, jag blir inte klok på dom. Visst det är superskönt att sluta halv 11, men sen då? Kan vi inte skippa hela skoldagen istället. Så sjukt onödigt att motvilligt få gå upp ur sängen, göra sig iordning, åka till skolan för att vara där i 1½ timma. Nä jag vet inte, känns bara så onödigt.

Åkte hem och så somnade jag till Grannungarna på CN ^^,. Det positiva med det är jag kan kan vara uppe hur länge jag vill ikväll, för jag är nämligen ledig imorgon, studiedag wtf.

Imorgon är det utgång med tjejerna som gäller, till det village tänkte vi. Fyller år på torsdag så det är väl meningen att vi ska fira mig. Efter 12slaget alltså. Blir inte mycket alkohol för min del, tänka på att det är skola på klockan 9 på torsdag morgon. Och att ha en bakfylla när "släkten" kommer (den släkt som finns kvar) är väl kanske inte en höjdare.

Nu ska jag iallafall dra mig iväg och sola solarium. Blir nog en halvtimma idag. Måste komma ikapp innan onsdag.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0