MMALTE ÄR STOOOR

Idag är man alltså 19, ingen skillnad överhuvudtaget. !9 är en oerhört onödig ålder. Har blivit terroriserad hela morgonen utav olika människor, och jag höll på att bli galen. Så fort jag hade somnat pep det till igen och igen. Haha människor man inte hört av på år och dar hör av sig nör man fyller år, rätt sött.

Kvällen ute vart lyckad, vi kom dessvärre inte in på the village pga av antalet 91or. men det visste vi alla redan från början. Och vi var bara två 90or och jag kände inte för att lämna alla så vi tog en taxi till Klubb Onsdag istället. var inte sådär jätte mycket folk men vi hade det trevligt ändå. Fyfan vad pengar det gick. Fick en chock när jag kollade saldot. Haha, men nu ska jag iaf iväg till Copp Forum och shoppa.

Ikväll blir det tårta med familjen. PUSSPUSS

tack flickor för en toppenkväll :)<3

Kommentarer
Postat av: tessansessan

har varit på klubb onsdag en gång och det var faktiskt helt ok. as mycket folk då dock, lönehelg ;)

2009-09-03 @ 21:22:27
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0