typ.. nej?

Äntligen hemma, dagen har gått sjukt långsamt och jag har knappt orkat sitta still så länge som man faktiskt behöver sitta på den där stolen. Det ringer när man som minst anar det. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig, så åkte vi hem till mamma så att jag fick plocka iordning alla mina prylar. Efter det bar det av till MAX. Äckligt var det iaf med hamburgare, blä. Hämtade även upp ett paket på posten, var min efterlängtade jacka som jag beställde för typ 1½ månad sen. Den var riktigt fin på! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och se andra avenyn och sen Roast på berns. Sen kanske det blir Eva&adam-fyra födelsedagar och ett fiasko. Haha var 100 år sen jag såg den filmen, kan bli kul.

Imorgon kommer mamma och hämtar mig vid halv 8, så då är det bara att vara pigg och glad. Usch och fy, jag pallar verkligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0