Time to face the truth...

Är så trött att jag skulle kunna lägga mig ner och sova fram tills nästa torsdag. Har inte riktigt hämtat mig från flygresan, har blivit sjuk nu också. Jätte ont i halsen och kan knappt andas. Har inte haft orken att packa upp idag heller, trodde jag skulle ställa mig och tvätta mina kläder på en gång, för finns det något bättre än att alla kläder är nytvättade. Men det gjorde jag tydligen inte, blev heller inget jobb för mig idag, hade tagit ledigt onsdag t.o.m torsdag.. Så idag ska jag bara sitta framför tv:n med en kopp te. Jag som hatar te?..

Imorgon blir det en sväng in till stan och kolla lite, måste inhandla lösnaglar eftersom att jag har tappat 3 av mina riktiga naglar. Tycker verkligen inte om lösnaglar, men har man haft naglar i över 2 år så skulle jag inte kunna tänka mig att vara utan, Haha.

Nu blir det iaf idol med mamma och ladda upp mina bilder ifrån Gran Canaria, sen ska jag nog krypa ner i sängen igen.. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0