I just realized how much u really mean to me..

Känner mig lite smått uttråkad när jag sitter här med mig smoothie. Middagen stillade då ingen hunger. Det är på och av med där här konstiga dieten. Men det har gett resultat så jag ska då inte klaga. Precis kollat på Roast på Berns. Haha bästa programet på riktigt länge, sitter och skrattar mig igen hela timmen även fast jag vissa gånger inte förstårv någonting. Men det är ju så, jag skrattar åt det som är kul först och främs. Men även åt det som är tråkigt, och det jag inte förstår, Enkelt.

Börjar nog bli dags att bädda ner sig i sängen snart, ska upp vid 11 eller nåt imorgon och det är väldigt tidigt för att vara mig. Och sen har jag full rulle i stort sett hela dagen. har inte hunnit växla pengar, men om jag inte minns fel så finns det en forex på arlanda. Hoppas på det iaf, annars kan det bli lite knepigt! :D Försöka betala med svenska kronor, ungefär som när jag försökte betala med turkisk valuta. Jag var bergsäker på att det var euro, men såklart så var det inte det. Haha, det kanske är bevisat att det bor 9 miljoner ljushuvuden i det här landet.

Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska klippa mig, ifall jag ska klippa kort igen eller om jag ska låta det växa ut och bli långt den här gången. Ska iaf ha lugg, och det är ingen takligg jag pratar om. Utan snelugg, min har blivit för långt så den kan man inte längre kalla för lugg. NÄÄÄ, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och se klart filmen från igår! Rumor has it heter den! :)

PUSSPUSS

En bild på tjejerna från i onsdags!

 

dagens måltid.. mums?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0