Gran Canaria!

Nu är vi äntligen hemma från Gran Canaria, eller äntligen och äntligen' det var ju superskönt med värmen men inget blev som vi hade tänkt oss. Vi kan väl kalla det för en slappvecka på högsta nivå. Första kvällen förstörde verkligen ALLT och jag ångrar grovt att vi åkte in till Playa del ingels. Kvällen slutade med katastrof, jag vart drogad och Paulina blir väääldigt full. Det tråkiga är att det nästan alltid händer, varför mig lixom?!. Iallafall, Paulina fick verkligen ta hand om mig där när vi skulle hem, hade ingen som helst aning om vart jag var eller vad jag skulle göra, spydde ner halva hotellet medans Paulina sprang runt som en galning och letade efter mig. Allting slutade med att jag ringde både mamma och pappa, och det jag fick ur mig var "jag mår så dåligt, tänk om jag dör". Så jag hade sagt till Paulina precis innan vi skulle sova vid 7 snåret att hon skulle ställa klockan på 9 för att se ifall jag andades. Förstår inte ens själv hur dåligt jag måste ha mått som inte ens trodde jag skulle överleva. Låg och skakade som jag vet inte vad, och nej... den kvällen vill jag inte ens minnas, så minnesluckorna sitter bra där dom sitter.

Iallafall, jag tror bestämt att vi valde fel resemål och säsong med tanke på åldrarna. Bara massa pensionärer och små skrikade fanskap. Höll på att bli fullständigt knäpp när dom började skrika halv 8 på morgonen. Och tack vare att vi inte fick någon AC så var vi tvungna att sova med balkongdörren öppen.. SUUUUCCK! Och det skulle vara ett fyrstjärnigt hotell.. mhmm..

Efter den där kvällen så blev det ingen mer alkohol för våran del, vi satt på rummet och kollade på SVT WORLD och käkade chokladpudding istället, haha tragiskt.. eller hur?;)


Inte nog med att vi inte träffade några i våran ålder eller... fick festa något så var det försening på flyget hem. Var väl 5 och en halv timma sena hem, så vi landade på arlanda vid 02.00 istället för 20:30. Och det kändes väl rätt så beiget med tanke på att vi checkade in väskan vid 10. Vi fick nämligen checka in väskorna på hotellet och sen lägga oss ute i solen om vi ville, vilket jag och Paulina självklart gjorde. En extra soldag är väl inte helt fel. Så nu är vi bruna, Paulina var väl inte nöjd med sin färg.. men jag vart väldigt brun, brunare än efter Magaluf och det var väl det jag ville uppnå.

Så planet gick vid 6 och så mellanlandade vi i Portugal och sen flög vi hem till Sverige. Nu vill jag inte åka flygplan mer på ett tag. Blivit lite mycket resor det här året.

Nu ska jag iaf sova, bilder kommer upp imorgon... PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0