:)

Vaknade ännu en morgon av att ringklockan gick på högvarv, pappa stod utanför och sebastian vägrar öppna. Han har varit i skolan 3 gånger sen skolstarten, så det kommer sluta att dom ger hans plats till någon annan. Tog ett tag för mig att somna om, så jag vaknade inte förrän kl 2 idag.

Hade tid hos Josefin för klippning, men när jag kom dit var hennes telefon urladdad så det var bara att åka hem, har fått ny tid tills imorgon klockan 1. Sen måste jag snabbt in till stan och sen hem igen för att övningsköra. Och sen tillbaka hem för att packa, fullt upp imorgon. Börjar få panik över att man inte hinner med allt? Kanske borde börja packa redan nu, så man slipper göra allt imorgon. Ska till paulina imorgon kväll också eftersom att det är hennes pappa som kommer köra oss till arlanda.

Planet går redan halv 8 på onsdag morgon, och man ska vara där 2 timmar innan avgång. Det är såå nära nu, det ska bli så jäkla skönt att komma bort från allt. Vart så mycket problem på sistone så jag längtar bara ännu mer nu! och det är nu när det är skitväder i sverige som man ska åka iväg till värmen och ligga på playan med en drink i handen, oh jaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0