Vem orkar ...

Varför ska allt vara så jävla svårt, allt ät bara ett stort hån. Som att det vore något dåligt att gråta, alla gör det.. och det behöver inte vara av någon speciell anledning. Att ens mamma säger till en att hon vill säga upp sig som mamma och dra härifrån är en jävligt bra anledning till att gråta, det skulle kännas som att någon hade dött. Och man tar på sig skulden även fast allt knappast kan vara mitt fel. Förstår inte vad jag gör för fel ibland, men allt blir bara så fel med vissa människor. En sak är säker... jag måste komma härifrån innan jag sjunker ner helt och hållet i kvicksanden.


Kommentarer
Postat av: NATALIE

din bästa vän finns här för dig. Bo här ett tag?

2009-09-30 @ 00:00:31
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0