"duu har ju hela helgen påreej"

Livet rullar på som det ska, det går bra nu! Idag drog jag och josefin iväg hyffsat tidigt. Vi handlade träningskläder och fixade gymkort. Efter det vart det ett låångt träningspass. Gymmet är riktigt fräsht och jag diggade det. Speciellt persnoliga tränare, mjaau säger jag bara!

När vi kom hem här badade vi lite i bubbelpoolen och nu håller vi på o göra mat. Känns som att man börjar komma in i vardagslivet här. Nu saknas bara ett arbete, men bartenderjobben är tydligen lätt att få, och jag som är utbildad får det nog ännu lättare. Hoppas... men än är inte pengarna slut.

Nu ska jag kolla till laxen, hoppas ni har det bra där hemma i kylan.. Puss

Bilder på gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0