Get it together..

Vart hemma från parktiken 2 dagar nu, mådde riktigt kasst igår. Men idag var jag egentligen bara hemma för att jag var tvungen att sjukanmäla mig igår kväll. Tillbaka imorgon, hur otaggad man en är på det! Idag har jag vart i stan med Limpan, skulle kolla efter min älskade kavaj. Men den är slut precis överallt.. Så jag gottade mig inne på underklädsavdelningen istället. Så jag köpte alltså underkläder! Mums. Vart kär i typ allt? ROSETTER<3

Idag har vi även bokat kryssning för sportlovet, blivit väldigt mycket kryssningar på sista tiden. Vi måste nog lugna ner oss snart så att man inte ledsnar.
Denna gång är det bara 24 timmar med Galaxy 3-4 mars tror jag bestämt att det var(?).

JAJA.. nu ska jag ätaa mat! Magen knorrar!

:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill också åka med:( hur mycket kostar det?

2010-02-12 @ 13:43:45
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0