I'm holding on to the love in my heart!

Jag älskar att träningen har gett resultat! Ser redan skillnad.. efter sån här kort tid!

Nu är det sista kvällen på hilton innan lov! Ska bli riktigt skönt. det har vart en riktigt jobbig vecka! Hinner inte äta heller, levt på fil och start hela veckan, börjar bli uttjatat! ^^,..I helgen är det jobb på samtrans som gäller. Har även lovat Helena att följa med till Cattelin en stund imorgon. Favoritstället haha!

Igår hade jag Linn på besök på hilton, finbesök! ;D Riktigt bra tidsfördriv iaf, hon underhöll mig i hela 3 timmar! :)

Men nu ska jag fortsätta göra mig iordning för jobbet så jag kan rulla iväg till bussen! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0