Puss påre

As I said.. det vart en lugn helg. Igår gick mamma&jag å tränade relativt tidigt i ca 1½ timme. Fyfan vad död jag var efter det. Idag har jag en välkommen träningsvärk i rumpan. Länge sen jag hade träningsvärk haha. Och på kvällen gick jag Lina och Natalie till café fåtöljen vid Mariatorget.

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt. Och nu ska jag dra mig iväg och träna igen. Lär inte bli så mycket träning i veckan eftersom att jag jobbar större del utav dagen&kvällen.

Nu är det bara på med grabbarna grus t-shirten och ge sig ut i snöovädret. Jag är äckligt less på snön. Det tog allvarligt 20 min att komma till tunnelbanan igår, vi bor för tillfället i ett jävla vinterland.
GREAT..

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0