jaaa! :)

Nu har jag pluggat, shoppat och sökt om gymkort. Nu ska jag komma igång med träningen. Kommer bli på Puls&träning i telefonplan. Enda anledningen till det är att det är nära från både mamma&pappa! Eftersom att jag är så jäkla slöö. Vill helst att allt ska ligga utanför ytterdörrn.

Back to work idag, kvällsskift hela veckan. Och ska även jobba i helgen. Dock bara till 6 på lördag så det blir väl förmodligen en utgång efter det.


Men nu ska jag äta nåt för att sen göra mig iordning för jobbet. Är inte taggad för 5 öre idag. Har bara sovit 11 timmar(?)XD...

 

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: NATALIE

FREDAG DÅDÅD?!?!?!?!?!

2010-02-09 @ 18:18:35
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0