As I said.. you'r still not good enough for me..

Jag är inte trött någonstans, men ändå så måste jag sova. Upp och jobba imorgon, vi hurrar för pengar men inte för tidiga morgnar. Jobbar 10-16 både lördag&söndag så det kommer bli en rätt lung helg för mig. Eller ah, det blir nog fest imorgon med brydarna. Länge sen jag var på "hemmafest". Finns nog en och annan anledning till det skulle jag tro.

Har vart dålig stor del utav den här veckan så det har vart en väldigt lugn vecka. Det måste vi ändra på. Iof skönt att ta det lungt, känns som att jag inte kommer ha så mycket ledig tid framöver. Kommer jobba 3 helger av 4 i månaden, + vardagarna. Men som alltid, matilda har en tendens att ta på sig för mycket arbete än vad hon klarar av. Men nu är det ju Hilton som kommer ordna med mitt schema, det är bara att le och vara glad. Äntligen någon som bryr sig!

Det är väl dags för lilla mig att krypa till kojjs, GOD NATT!

HAHAHA, fyfan vad jag har skrattat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0