I just haven't met you yet..

Första dagen på det nya året. Känns bra, vi hoppas på att 2010 kommer bli lika bra som 2009. Det blev rätt galet igår, och det var sekunder ifrån att vi fick fira in det nya året på tunnelbanan. Men vi hann precis. Vi var hemma hos Ebba och bara tog det lungt. Drack champagne och spelade lite spel. Var riktigt skönt med tanke på hur trött jag var. Efter det så åkte vi in till mariatorget och kollade på fyrverkerierna och drack chäämpääin. Hmm.. Jag, jossan, Jerome & Jones tog efter det tåget till Hässelby där vi mötte upp Lina. kvällen vart riktigt bra för att inte ha varit planerad. Vi tog en timme i sänder och hade det bara riktigt kul.

Vart MYCKET dramatik runt mig, och man har väl som varje nyår ngt att ångra. Sitta med svansen mellan benen ett tag. Vi sov iaf kvar hemma hos ellan så jag var inte hemma förrän kl 16.00 idag. Vart en sväng förbi korvmojjen också.

Men nu är det slut med det där onyttiga. Mitt nyårslöfte var att börja träna&äta nyttigare. Får vi se hur länge det håller..

 

Vart att bara ta det galet lungt idag, är helt slut efter ha fått sova ungefär 4 timmar i natt. Alldeles för lite för en mmalte. Ska snart lägga mig och kolla på en film. Börjar bli lite smått trött jag! Imorgon blir det kanske bio, old dogs! Har hört att den ska vara bra!

Men.. Puss på er och gott nytt åt :)

Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0