I was like, why you'r so obsessed with me?..

Min förkylning vägrar pysa iväg. Känner mig helt hängig.. Och ingenting blir bättre av att det är minus 16 grader ute. vad händer med världen?

Idag var det som sagt första dagen i skolan. Och som vanligt var halva klassen frånvarande. Sov ungefär 2 timmar i natt, och det betyder att jag var pigg imorse. Knas.. Efter det vart det bara att åka hem och knoppa en timme för att sen åka iväg och inhandla ingredienserna till Sebastians födelsedagstårta. Min LILLEBROR börjar bli stor.

Eftersom att jag beställde hans uppblåstbara Barbara igår så kommer han inte få sin present förrän nästa vecka. Haha bäästa!

Jaja, imorgon blir det jobb och efter det en efterlängtad utgång med alla tjejer. Fira att Nathalie blivit en stor flicka! Vi kommer att gå till Collage! DET KOMMER BLI GAALET! :)

Memories - David Guetta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0