This time baby.. I'll be.. BULLETPROOF..

Och där var det lovet slut, gick med en väldans fart! Tillbaka till skolan imorgon, men praktiken drar igång redan nästa vecka så nu kommer det bli ett jävla slit. Måste sätta mig ner i helgen och hårdplugga + att hilton har sina drinkar också.

Jag är verkligen såå trött på det här vädret, var inne och kollade resor förut. Vill bara komma härifrån! Men så kom jag på att jag inte kan ta ledigt nån längre tid nu innan sommarlovet. BLÄÄÄÄÄ! Så mycket utomlandsresor som det vart förra året så är inte skolan så glad på mig. Men thailand nästa vinter blir det iaf, hoppa julen och dra iväg till värmen ett par veckor. Det gillar vi!

Aja, nu ska jag sätta mig och plugga sen är det bara att gå och sova, hur det nu ska gå.. så fint som jag har vänt på dygnet!



älska! :) La Roux - bulletproof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0