You got me feeling like a child again.

Trodde ett tag där att det inte skulle bli nån kryssning för mig, hade känts vääldigt beiget. Jag har vänt (ordagrant) upp och ner på hela lägenheten. Både hos mamma&pappa och hittade inte mitt pass. Jag letade och letade, och idag så åkte pappa och sebastian hem till mamma för att leta en sista gång medans jag åkte till jobbet. 20 min senare ringer pappa och säger att han hittat passet (i en gammal mobillåda lääängst in i garderoben). Jag säger bara WHAT THE FUCK?.. men som jag redan visste och förmodligen alla andra också.. så är jag ett hopplöst fall! Gulligt!

Nu är jag ledig fram tills på tisdag, då jag kommer jobba under lunchtid. Så då är det alltså en vecka med hyffast tidiga morgnar. Hur ska jag klara mig?

Imorgon ska jag åka in till stan med min kära lilla vän Linn för att shoppa. Efter det ska vi möa upp Ebba och så blir det fika. Helena vill att man ska komma till Cattelin sen senare på kvällen, men som det känns nu så kommer jag hoppa det.Det värsta är väl att cirkulera bland massa påverade människor när man själv kommer vara i nyktert tillstånd. Nej men jag får se hur jag gör imorgon. Nu ska jag nog bädda ner mig snart.. Har så j*vla ont i fötterna efter idag, idag var det verkligen en massa grovgöra. Och det enda jag tänkte på var naglarna! haha, som alltid!

PUSS&KNULL HJÄRTEGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0