daamn it''..

Jag jobbar jämt och ständigt nu, jag är ledig max 4 dagar i månaden just nu. Och det kommer vara samma visa fram tills sommaren. Är helt slutkörd, och mina fötter gör så jäkla ont. Nästa vecka är det skola och jobb &träning efter det. Blir även jobb i helgen, skulle ha vart på hilton, men det är en samtransvecka så jag fick ändra lite i mitt schema på hilton.

Idag var det sjukt mycket att göra, stora sällskap och reserveringar. Så på fredagar är det bara ett evigt springande fram och tillbaka. Mött massa trevliga människor också! Några en aning för mycket på snusen! XD

Imorgon börjar jag iaf kl 10, efter det är det träning som gäller. Sen hem och bara ta det lungt.. Gå på bio kanske, nämnligen jobb på söndag också.. Så ingen utgång för min del denna helg. Ni får helt enkelt partaya åt mig också :) 

  
Leo sayer - Thunder in my heart
Blir glad av sån här gammal musik, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0