I tried so hard..

Idag var det jobbigt lungt på jobbet, fick iof mycket gjort. Bland annat tränat free pouring och prickat in alla rätt. Är man bäst eller vad.. haha.. Hade även möte med Jonathan, ricky och min lärare idag, pratade om min resterande tid där och hur vi ska lögga upp allt på bästa sätt. Jag har ju vart sjuk en hel del så baren är lite längre bort just nu. Men näst nästa vecka ska jag bara i Views Bar, vinbaren på hotellet. Ska bli kul, rätt lung stämning så det blir bra! :)

Mamma drog iväg till sin vad man nu kallar det när man är gammal XD "mansvän" Så nu är det bara jag och Sebastian hemma, vi köpte en påse godis och en cola. Ska snart gå och sova tror jag.. har jordens träningsvärk just nu efter gårdagens intensiva träning. Inte okej någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0