I'll show you the road..

Blev hemma idag iaf, min hals tycks aldrig bli bra! Skulle iväg till vårdcentralen idag, men när ja ringer så finns det ingen tid, och dom gör inte hälsoundersökningar.. wft lixom? vilken service..

Så jag pratade med min lärare så han sjukanmälde mig. Imorgon blir det inga om och men, imorgon ska jag iväg. Jobbar hela helgen nu också så jag kanske kommer igång snart. Trött på att vara en trainee..BLÄÄÄÄ..Idag har jag iaf bara legat i sängen, har precis ätit pannkakor.. mums.

Ska sätta mig och plugga, kommer bara mer och mer känner jag. Hinner knappt med haha. Men snart tar vi studenten :) Och jag har slorslagna planer för efter sommaren. Runt September.. Jag känner bara att jag behöver komma iväg nu. Den ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0