En dag i rampljuset

Det har vart full rulle hela dagen. Gick upp vid 11 och packade väskan. Prova lite kläder, för att hitta något bland högarna av smutstvätt att ha på sig på fotograferingen. Har verkligen haft häcken full på sista tiden så har inte haft tid att tvätta, eller något annat heller för den delen.

Jag och tjejerna var iaf på The studio idag. Vi vart sminkade & fick håret fixat och vart fotograferade. Var jätte nervös innan och jag trodde aldrig att det skulle vara så roligt som det var. Men så sant som det var sagt, så ville jag inte gå därifrån när det var klart :).

Efter det åkte jag till ikea med pappa&sebastian, köpte en klädställning och en GIGANTISKT spegel, sjukt stor. Låt pengarna rulla som man säger... Skulle ha gått iväg och tränat men det vart tyvärr inte så, får bli en sväng imorgon efter stan. Måste hitta något att ha på mig på kryssningen imorgon.

TJINGELING

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0