Now I’m lost, on my own, it’s over..

Fortfarande sjuk, och min hals blir bara värre och värre. Idag kan jag inte prata, ingen hör vad jag säger iaf! XD Känns bra när det är praktik imorgon. Ska iaf gå dit så får dom avgöra om jag ska vara kvar eller gå hem. Börjar få lite panik, från och med 15/3 så står det bara "bartender" på mitt schema. LÄÄÄÄSKIGT!

Så fort som jag har blivit frisk så måååste jag iväg och träna igen, blir galen på det här! Hur dåligt immunförsvar får man ha egentligen.

Ska gå och lägga mig igen tror jag.. Meningslöst att sitta här och vänta på att bli frisk, tiden går mycket fortare när man sover! ;D PUSSPUSS


Chris Decay - Hold tight
Darin - You're out of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0