what goes around comes

Inte skrivit blogg på ett tag, fick ett ryck och kände för att skriva lite.

Det har hänt väldigt mycket på sistone, har fått jobb.. På Willys i Liljeholmen, vilket är riktigt kul. Fått massa nya vänner och fått tillbaka kontakten med gamla vänner vilket jag är otroligt glad över. Har börjat planera lite vad jag vill göra framöver. Börja plugga upp några ämnen from nästa vår. Har börjat spara till New York resan som jag vill göra i feb-mars nästa år. Hoppas på att jag kan flytta hemifrån inom en snar framtid. Och jaa, jag fyller ju 21 om bara lite mer än 1 vecka. Mitt liv har verkligen vänts upp och ner, och det kändes jobbigt att komma ner på jorden igen. Men nu är jag  back on track och mår bättre än någonsin. Haft en toppen sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0