It's like sex on the radio.

Har haft bloggpaus tror jag, har inte haft någon lust. Men nu tyckte Josefin att jag skulle blogga så jag kan skriva om hur bakis jag har vart idag, eller hur många timmar per dag vi har legat på stranden.. Eller kanske hur många puddingar vi har på gymmet nu. 

Har noll fantasi, men iaf. Igår stod utgång på schemat och som vanligt slog vi klackarna i taket, var väl meningen att vi skulle ha gått på 21års "kalas" vet inte riktigt vad som hände med det med vi slutade upp på platinum i broad beach. Var bra, bortsett från alla trappor som man ramlade upp och ner för. Spårad kväll var det hur som helst, det har fått mig att inse att jag inte ska dricka nå mer alkohol. Inte innan mars iaf, kanske inte ens då.. Jag strejkar!

Det ledde till att jag har spenderat hela denna söndag i sängen, har knappt kunnat stå upp. Vaknade runt halv 6 ikväll och snart bär det av till sängen igen.

Imorgon fortsätter jobbletandet. Vet inte om jag ska gå runt eller söka på internet, tror det blir internet med tanke på att ingen av ställen jag lämnat in till har hört av sig. Dom söker ju inte folk så det är kanske inte så konstigt. Nog bättre att söka sig till dom ställen som faktiskt söker personal. Nu när jag har gjort klart min RSA kurs också så hoppas jag att allt blir lite enklare och tar mig iland.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa, längta tills imorgon så min huvudvärk förmodligen har flytt sin kos. PUSS PÅ ER!


Bjuder på en bild från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0