Galen helg alltså

Igår åkte jag ifrån Lina vid typ 4 så åkte jag hem och såg matchen.. DIF-MALMÖ, 1-1 blev det dock men bättre det än att se malmö vinna. Så somnade jag tills att Lina smsade och sa att det var "fest" hos John idag igen. Så vi möttes vid ungefär 12 och åkte in till T-centralen på nytt. 
Helt plötsligt vid typ 2 så är det några killar som vill in? läskiga typer.. dom försvann inte därifrån förrän 3 eller nåt. Och då drar alla förutom jag och Lina. Tunnelbanan slutade gå vid 3 så blä på dom. Vi satt där medans John somnade, och så gick vi därifrån halv 6 och mötte granis. Sen hämtade pappa oss vid centralstationen.

JAG ÄR TRÖTT!

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0