Kväll i spånga?

Idag har jag typ inte gjort så mycket, vaknade rätt sent, sen vart det pizza hutt för hela slanten =).
Sen ringer Natalie mitt upp i alltihopa, var lite tjurig på henne efter igår, men det fick gå, åkte iaf till henne.
Hon fixade min blogg, fin va?! :D TACK DARLING :) <3
Iallafall så bar det av emot Spånga, fråga mig inte varför^.. Träffade Natalie typ skolkompisar eller nåt.. Daniel och Dino?
Det sög kan jag ju tala om, vi satt i ett trapphus lixom.. *jippie*?
Dom skrämde dessutom skiten ur en, vi gick lixom igen nåt industiområde, kändes verkligen som om man bara klev rakt ut ur sverige, skumt aja..först var det tydligen en snubbe som hade vargar som husdjur?
Och sen nån annan som hade hela tomten full med trädgårdstomtar och att han hade käkat sin mamma? hur kommer man på tanken? natalie tror iallafall att det smakar kyckling?
Aja vi "planerade" iaf att åkte till söder och träffa nån men så vart det inte, utan vi bestämde oss för att bara köpa goodis och åka hem.
Så ni sitter vi här pojkar och flickor.. tråkigt och bra =) HA EN BRA KVÄLL xD

PUSSPUSSPUSS

image7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0