trötta matilda

Idag var jag så sjukt jävla trött så jag bara ville inte gå upp, försov mig till 06:50 och fick värsta dissen av pappa. Ville ha skjuts men nejnej.. skit i mig gör det.
Så kommer man till skolan och får västa chocken, Kim har gjort blåa "slingor" i sitt blonda hår. Om man nu kan kalla det för slingor, var lite blåa fläckar här och var. Vi andra bara satt och garva, finns det nåt roligare sett att börja morgonen på. Och nu har pojkarna kommit ut på praktik.. så nu blir det köket med kim *jippie*? aja ska sluta klaga. Får min praktik snart också.. dom håller på och kollar leget.
Så jag kom hem efter en slitsam dag och bara ville sova, men nej var tvungen o pimage46acka väskan så man kunde börja dra sig till mamma, skulle ju egentligen åkt dit i tisdags så det var på tiden.

Var "bestämt" att jag skulle på fest hos Kaspers kompis Anton, men jag orkade verkligen inte.. sitter här med mamma istället och kollar på lets dance.. GO DANNY :) <3
Men imorrn blir det partaj. Ska åkergå till tv:n skriver mer imorrn.

PÖSSSSPÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0