"T-T-T-TAAAGGA MATILDA" nej "P-P-P-PAAALLLA NATALIE"

Det här känns lite smått mysko. Varför ringer fanskapet inte? hur länge ska jag behöva vänta. Har inte hela året på mig!


NU har lilla jag precis vaknat, börjar känns lite enformigt men vi kör iallafall. Ska väl hoppa in i duschen snart och kanske in till stan och träffa mami och sebastian. Men vet inget om det än. Skulle egentligen jobba idag men jag sitter och försöker få tag Annika, Linda eller Ali på Burger king för fullt, men ingen svarar. Alltid en match att få tag på dom där.

Ska köpa tv till rummet idag, funderar på nån 22" eller 28" eller nåt att bara hänga upp på väggen. Fick lönespecifikationen igår och då vart jag riktigt glad över vad jag fick. I'm rich biatch haha. Det lönar sig att jobba som en galning iallafall. 

Igår bar det av till Skärholmen med Natalie, efter 100 års fundering över vad fan man skulle hitta på. Gick in och skulle hälsa på Christina på jobbet också, men den gröngölingen hade gått på lunch, så hon satt inne på lunchavdelning i centrumet. Gick dit och hälsade sen gick vi in och kika lite på H&M och kom ut med en varsin kasse. Aldrig bra att shoppa när man är deppig. Men det visste man redan.

Måste btw börja fundera över vafan man ska göra på NYÅR, och därefter vad man ska ha på sig! KNAAAAS!

Nej men nu ska jag återgå till smsandet med Nicklas. Den lilla terroristen!

PUSS & KRAM SKUMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0