Me like

Såå morsning korsning! :)  sitter här i soffan och håller på att somna. Men det verkar onödigt att göra det nu när klockan är över 5. Slutade som vanligt klockan 12 idag. Var helt okej idag för att jag hela tiden hade saker att göra. Hade station 1 och då är det rätt många eftersysslor. Som tillexempel att fixa ut lobbyvagnen med dom där snygga men förmodligen äckliga bakelserna. Sen slutade jag skiftet med att smälta smör i micron och kleta ner i små glasskålar.

Efter det så åkte jag till Mariatorget och mötte Linn. Vi åkte in till stan, jag skulle till NK och kolla på en Canada Goose jacka som jag ska köpa när jag får min lön nästa månad. 6000 kr, men jag ska fortfarande ha den så jag skiter i priset nu. Den var tjusig, blå och lång! :)

Sen gick vi hem till mig och åt morotskaka och kollade på Hogan knows best och nu har hon knallat över till Martin.



Kommentarer
Postat av: Natalie

Ojojoj, min mmalte har mycket på G nu. Först en mobil för typ 2000-3000 kr och sen en goose för 6000? :) DU ÄR GALEN KVINNA, MEN ÄLSKAR DIG ÄÄÄNDÅÅÅ! (8) <3

2008-09-18 @ 12:14:40
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0