En gång är ingen gång..

Och därmed är dags att söka nytt jobb. Haft ett jobb alldeles för länge nu för att klara mig utan. Kommer väl gå in och jobba nån gång i veckan på samtrans, men mer pallar jag inte. Blir helt ärligt deprimerad av att sitta och kolla in i en dataskärm 9 timmar om dagen, kolla samma hemsidor om och om igen. Det hinner inte hända ngt nytt förrän man besökt dom igen. Haha, så knasigt det kan bli. Har finslipat mitt CV nu så jag är snart på banan igen. Har lön 2 månader framöver, så än går det ingen nöd på mig.

Typiskt min humor
 
Fejade fejs
                                                                                                                       

CP-LÅTEN



Nu ska jag fortsätta kolla på "Thomas Järvheden - Seriöst roligt".. För vad är roligare än lite komik på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0